söndag 9 oktober 2011

Lördagskvällen avslutades på Svågertorp!

Igår var jag på en trevlig middag och jag skrattade så jag nästan inte fick luft, det är härligt med sådana kvällar!Avslutnmingsvis hamnde jag på Lunds central och minsann så fanns det inga tåg som gick till
Malmö C- Det tog två timmar innan jag var hemma och det var bara att ta tåget till Svågertorp och sedan byta till buss...Vi åkte förbi Malmö Hyllie, känns inte så kul att se dessa enorma byggnader som kommer förstöra det fina skånska landskapet...

Under bussfärden fick jag höra två personer som pratade franska och jag följde konversationen noga. Det ska verkligen bli spännnande att åka till Paris-on my own och lära mig mer om franska kulturen.



Jag har verkligen fastnat för Leona Lewis nya låt Collide, så vacker video med havet i bakgrund.


Nästa helg kommer tjejkompisarna och då blir det ett besök på den franska resturangen La Corone!Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019