torsdag 9 februari 2012

Ett frisörbesök, franskakurs och parfym gör susen!!!

Nu var det snart helg igen, det gick fort, var en tur idag hos en ny frisör, jag satt med färg i håret,nervös att bli blond och är alltid skeptisk till att testa en ny frisör men hon var duktig och vips så var man tjusigt guldbrunett igen....

Jag har en ny doft som jag bara måste köpa i vår,den luktar underbart....

Nu har jag en ny post att sätta på CV:et,har anmält mig till att bli studentstöd på Nätverket Wilma i Lund. Det känns som jag har en enorm energi,allt är bara rätt just nu...Alltid bra med flyt i vardagen...
Så nu är jag arbetsmiljöombud, studentstöd Nätverk Wilma, student på Lunds Universitetet och arbetar heltid som utbildningsadminstratör och på väg mot franska studier i Lyon och Paris!

Imorgon ska jag minsann testa min nya våroufit, fast det snöar ute...Jag längtar tills jag får ta mig ut på havet, med solbränna, vita seglarskor och se Frankrikes kust!



C´est tout!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019