lördag 10 november 2012

Resereportage och Biarritz

Alltid lika roligt när man blir tillfrågad att göra ett reportage, idag hade jag kunnat skriva en hel sida om LaFayette och Printemps.Vilken dekoration för julen och jag har lyckats hitta lite smått här och var...
Jag önskar jag fick bara resa runt i hela Frankrike och göra reportage för mode,kultur,resturanger och studera franska i kanske ett år framöver. Nu är jag van vid mitt område i Paris och plötsligt vill jag stanna en månad till men men nu har jag bestämt mig för att åka till Biarritz, nära Aix en Provence, Nice och Bordeaux.
Redan har jag redan börjat titta på franska kurserna. Mitt reseschema för 2013 blir följande:



Alicante, Berlin, Biarritz och Stockholm och såklart smultronstället Tylösand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019