torsdag 6 december 2012

Äntligen helg helg helg!!!

och det går undan emot julen...
Lyckades simma idag igen, det är precis som förr, man bara kör hårt och man är som ny person efter det.

Denna veckan har jag verkligen uppskattat att träffa mina vänner, det finns där i vått och torrt!
Igår kom jag hem med min Ikea-påse och gjorde om hallen för tredje gången under ett halvår.

Idag lyckades jag ordna en kurs i sista minuten, är det något som jag gillar så är det snabba deadliner, fart och fläkt. Och arbetsdagen blev ännu bättre när en liten kille säger kaxigt till mig
Jag trodde jag hade lagt på luren,trodde jag skulle gapskratta men fick hållla mig för jag bara älskar kundkontakter och snabba bud...

Nu blir det äntligen helg och en ansiktsbehandling väntar, god middag och fix och trix med inredning på söndag!Och premiär för mina nya shorts med små diamanter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019