söndag 31 mars 2013

En underbar helg!

Det sägs att förändring ska vara till det bättre. Jag instämmer. Nu har jag lyckats göra en liten hörna i mitt vardgsrum och jag har äntligen kommit på hur jag ska organisera!Alltid skönt när man fått rätt på tankarna. Nu är det bara att komma på hur jag ska göra med sovrummet också och sedan ska golvet in i köket också...
Påskhelgen har varit kanon hittills och jag fick tag på lite vårfynd som jag ska ha med i min lilla bag till Biarritz och Toulon i sommar!

Var ute på Glasklart i fredags och det var ett av de roligaste kvällarna i mitt liv!
Stämningen var på topp och mina två tjejkompisar var underbara som alltid!

Igår firades jag och det är verkligen underbart att komma hem och ha två systerdöttrar som kramar och gosar med sin Moster.Och nya hunden Bruno är en riktig busig krabat med sina jättestora öron!
Och det bästa är att jag får träffa dem nästa helg också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019