måndag 22 april 2013

Tillägnat till en hjälpsam vän!!!

Till en speciell liten Rosa Dam tillägnar jag detta inlägg..

Innan jag visste ordet av så hade hon redan googlat och visste precis hur man skulle fixa den bästa hårförlängningen! Vilken tur att man har fina vänner som bara ger en hjälp i den lilla djungeln så vi får se hur jag gör, jag har i alla fall bokat klipp och slingor på torsdag och beställt värmespolar!

Nu har Avista publicerat min historia från November 2012 och förhoppningsvis kan jag bli pensionär i Frankrike en vacker dag!!!Jag kommer åka iväg under en längre tid igen, frågan är bara när....
Jag saknar crepes och croissanter, metron och alla vackra byggnader!!!
Min historia från Paris blev publicerad idag, det värmde i hjärtat så nu ska det investeras i nästa plan till Frankrike!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019