torsdag 16 januari 2014

En uppdatering om företaget

Bloggen har inte uppdaterats så mycket under januari men jag har nyligen börjat premunera på Sofis Mode och det är en hyfsat bra tidning.
Men Elle är fortfarande min favorit!

Jag håller nu på att ta reda på information om hur jag ska gå tillväga med företaget,steg för steg.
Och snart ska visitkorten beställas!!!
Jag hoppas att under 2015 att få en WalkInCloset, det hade varit underbart att få ordning och reda!
Nu har vårens färger kommit och det är pasteller, finns inget så ljuvligt som rosa,ljusblå,gult och lila !

2 kommentarer:

  1. Snygg kollektion, vilken designer? Kul att det går framåt med företaget! :)

    SvaraRadera
  2. Hittade bilden på nätet, vet faktiskt inte vem:(
    Nu är det ny adress på bloggen! malolumadde@blogspot.com

    SvaraRadera

2019