söndag 20 november 2011

Eftersom jag gärna shoppar skor

upptäckte jag idag att det behöver jag inte göra på ett helt år, när man börjar leta igenom garderoben så hittar man både det ena och det andra. Jag är ganska trött nu efter börjat städa ut klockan nio och avslutat vid fyra...Det är alltid bra att flytta, man får andra perspektiv på vad som man faktiskt har och vad som man egentligen behöver. Visst har vi ett överflöd av materiella saker i Sverige. Jag kommer sälja en del prylar och en del kommer med oavsett....


Jag har redan börjat fundera ut inredningen i sovrummet och jag är väldigt förtjust i min nya lilla kristallkronalampa som ska pryda i mitt fönster. Men det är ju två månader kvar och innan dess ska jag handla alla julklappar och baka lussebullar och pynta med julgrejor och efter julen ska hela boendet (ska sortera och försöka följa Feng Shui) ner i kartonger, gissa vad jag ser framemot december och januari, kan vi bara skippa november....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019