måndag 4 juni 2012

Kort sammanfattning av 2012

Nu har snart ett halvår gått sedan nyår, de planer som jag hade i slutet på 2011 har och börjat bli verklighet. Snart är det dags att bege sig söderut och äntligen tid för lugn och ro vid havet och många goda skratt med min bästa vän...Det är dags för en oförglömlig sommar med vänner, nu är snart kursen i rekrytering över och jag har verkligen saknat att umgås... Nu behöver jag inte stanna hemma och plugga en  hel helg, fast kunskapen som jag fått om rekrytering och mig själv har varit värdefullt. Dock funderar man på om man ska sänka prestationsnivån när man stirrar upp i taket på morgonen och bara vill vara ledig och somna om...

Resten av 2012 ska jag bara njuta av ledigheten och försöka hitta guldkornen i vardagen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019