onsdag 6 juni 2012

Sveriges Nationaldag

Idag är det Sveriges Nationaldag men hur ska man fira detta då? Jo,jag startar dagen med frukost som består av knäckebröd,yoghurt och croissant och ska se på tv men den har lagt av har lagt av och jag orkar inte fixa det så jag läser en tidning och funderar på hur Greklands ekonomi ska sluta.
Jag var på Forex igår och damen säger till mig- ta med pengar på semestern så du inte står plötsligt där utan att kan ta ut pengar...D
Detta känns helt overkligt, att man inte kan ta ut pengar eller betala med Visa och då är det illa illa illa....
Nationaldagen forsätter med att jag städar garderoben, springer och handlar mat och kan knappt gå på Hemköp utan att min onda rygg (p ga hårt tentapluggandet) säger till...så det blir en rejäl löprunda på fredag för träning borde väl fixa till detta....
Nu ska jag iväg till parken och grilla för att fira det härliga men så KALLA klimatet. Ja ja vi trivs i Norden!
Inte länge till jag är på stranden i fina Grekland i alla fall....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019