söndag 3 april 2011

En härlig söndag

När jag försökte njuta igår på balkongen så hade jag en himla otur, det dök upp en katt på grannens balkong igen, jag fick spel och kastar vatten på den men lyckas intre träffa den!Typiskt!

Idag vaknade jag tidigt efter sovit 10 timmar i sträck, äntligen pigg efter turbulenta sjukdomsviruset och jag orkade gå ute i det fina vädret under två timmar.Första vårluften och jag gick och satte mig en stund på Ribban/Västra Hamnen och funderade över livets väsentligheter och vad som skett de senaste 3 åren som jag bott i Malmö.
Idag har nästan alla mina vänner flyttat hit och jag är oerhört tacksam över allt de ger och stöttar mig med i alla lägen. Jag tänkte över att Provence inte har något hav så nära som jag har idag. Jag måste verkligen se horisonten och kunna blicka ut över havet, utan det är inte mitt liv komplett.
Efter promenaden var jag vrålhungrig och vädret svek men nu är det dags för en mysig stund med fika och lite franska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019