tisdag 12 april 2011

Också var det regn igen!

Igår när jag kom hem låg det en helt ny Cosmopolitan, som alltid kastar jag mig över den och läser igenom hela tidningen under kvällen.det finns inget bättre än en modetidning att fördriva tiden med, vartsom kan man sjunka in i en annan värld. Det har påpekats för mig mig under ett antal tillfällen att jag inte är nåbar när jag läser, jag har visst en förmåga att försvinna in i en helt annan värld.

Jag funderade imorse över att jag fortfarande går i stickade klänningar trots att det är april, och jag undrar när ska det bli aktuellt att skippa jackan och ha olika ballerinaskor varje dag.,men det får nog vänta tills man är i Frankrike. Idag regnar det så det blir fram med paraplyet och ikväll ska jag vara hemma och äta soppa och göra franskläxan! Bonsoir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019