torsdag 7 april 2011

Vårens första glace!!!


Idag ska jag ta en tur till Glassfabriken och köpa vårens första glas, fast det blåser kallt ute så ska jag minsann fira fina vårvädret!Idag har jag varit på sjunde kurstillfället och jag har endast 4 tillfällen kvar! Det börjar bli svårare men mer begripligt också. 
Till nästa gång ska jag göra egna meningar och ikväll blir det som vanligt att göra lite hörövningar, ingen rast eller ro nu, veckorna passerar och det börjar närma sig Frankrike. Varför går alltid våren så fort men hösten känns alltid så lång. Avslutningsvis vill jag bara påeka att om du ska se Black Swan, ta med dig en god vän och en halsduk/filt om du behöver gömma dig under något, du lär vara rädd under filmen, mer vill jag inte avslöja. A bientot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019