onsdag 25 maj 2011

En liten härlig hörna på min balkong!

Hej!

Idag har jag hunnit med så mycket att jag nästan somnade på nya balkongfåtolj när jag väl satt mig ner för en paus! Från hemmet vid 8 imorse till jobbet därefter till frissan och sedan vidare till Lagerhaus och Ikea och sedan kastade jag mig på bussen med min nya balkongfåtölj! Allr för att fixa balkongen innan helgens festligheter, några detaljer till sen är allt perfekt.
Ikea har världens bästa sortiment av balkongprylar och jag kom hem med en fåtölj som var mycket billigare än den soffa som jag tänkt ut. Det blir inte alltid som man tänkt sig, det blir ofta ännu bättre!!!

Just nu är jag på  också jakt efter ett par rosa shorts, men vet man vad man vill ha, inte sjutton hittar man det...men jag har i alla fall hittat mitt rosa läppstift nu. Den trevliga butiksbitädet på Åhhlens visade mig direkt till det läppstift av Loreal som jag nyligen tittat på!
Por que je vaux!

Nu efter denna dag så ska jag minsann ta itu med de franska verben innan jag somnar, jag önskar vissa dagar vore längre...men först lite ska jag spela lite av senaste plattan med Veronica Maggio,himla bra och bästa låten är....klicka på länken! http://www.youtube.com/watch?v=Ws1fsOgIfiQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019