söndag 22 maj 2011

Inför kommande veckan

Godmorgon!
Idag tänkte jag jogga längs strandkanten,men det ser så regnigt ut så jag stannar nog inne och ser sista filmen av Pirates innan det är dags för premiären!!!Det hade varit kul att segla runt i Karibien och hitta på en massa äventyr. Tyvärr blev det ingen seglingskurs, hoppas jag får testa i juli eller augusti sen funderar jag på att läsa Förarintyg till hösten.
Idag ska jag leta fakta om Frankrike och testa mina kunskaper,dags att sätta in sig i de franska verben. Sedan blir det en härlig tupplur så jag är utvilad inför den fullspäckade veckan med events och på onsdag det är dags att äntligen färga håret innan sommaren. Det finns inget bättre än att bli nyklippt och få highlights, det förgyller tillvaron!

Jag ska försöka hitta det bästa rosa läppstftet i veckan, varför ska det finnas så många olika märken och sorter,ska man köpa det som är billigt eller dyrt? Jag får nog gå och testa ett varje dag och sedan avgöra vilket som är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019