måndag 9 april 2012

Biobesök och fundering kring framtid

En film att rekommendera av Lasse Hallström som jag såg i torsdags...Laxfiske i Jemen!


Ewan Mcgregor var lika bra som vanligt,kan inte förstå att det är snart 10 år sedan Moulin Rouge(favoritfilm) skapades....

Idag vill jag knappast gå ut,det är kallt och grått,vill bara krypa in under filten,läsa och njuta av sista lediga dagen innan den hektiska veckan börjar igen...men bara en månad kvar sedan ska det bli lugnt och skönt igen!Ingen dag som man ska behöva kliva upp kl 06.00 och köra 12-timmars skol och arbetsdag...
Då kan jag äntligen ägna mig åt framtida planering för sommar och höst 2012 och åka till stranden och Västra hamnen och kanske fundera på vart jag ska resa under 2013...Rio och Miami???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019