onsdag 11 april 2012

Dagens lärdom och roligheter

Något som jag lärt mig under våren är att hantera sterss bättre, det kräver bara insikt att det ska lösa sig. Idag hade jag några utmaningar på jobbet och det kändes tryggt att ha möjlighet att ordna det på bästa vis. Tack och lov har jag verkligen bra nya gruppkompisar på universitetet som verkligen ställer upp!Det uppskattas verkligen i den snurriga rondell från jobb till skola.

Jag får njuta av en chailatte och ta en lugn stund i lilla lugna Lund med datorn och studierna i högsta hugg!Lyckades tappa två knappr i rocken idag...undrar vad det kan betyda...

Idag blev det även en kvick tur på stan och köpte några rosor som jag ska ha på sängbordet,alltid lika romantiskt när man vaknar och ser dem...och snart kanske det är dags att beställa en liten resa till ett soligt land...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019