söndag 8 april 2012

Nya ideer och påskhelgen går för fort

och så har man redan varit ledig två dagar, invigde helgen med ett bubbelbad i nya badkaret, skönt och vilsamt fast man inser snart att det är dags att ta i tu med det sista på kursen  i rekrytering.
En tenta och ett grupparbete ska vara klart inom 5 veckor....men jag ska väl lyckas med det också om jag nu ska åka till Lyon och Paris i höst, måste bara tänka på målet!!!

Jag var på kurstillfället i torsdags alltid lika trevligt och intressant att lära sig mer om franska språket och kulturen, jag måste leta rätt på hur man ska ta sig in på modevisningarna men det kanske är omöjligt men en utmaning....så mycket jag längtar tillbaka,att få ta dagen som den kommer, känna värmen och solens strålar och bara kika runt i stans alla cafeer och resturanger.

Ingen värme här i Sverige...Vilket aprilväder det är just nu, inte kan man ta på sig vårjackan än men snart är det dags för det och äventyr till Tylösand och Stockholm!

Nu ska jag lyssna vidare på gruppen Stateless och snart är det dags för Gossip Girl!Och vidare fundering kring att lägga nytt golv i köket och se ut vilka framtida köksmöbler som jag vill ha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019