lördag 12 januari 2013

Lite planer och överraskning

Nu är Alicante bokat och klart!Dags att se mig om och se vart jag ska ta vägen efter varit i Biarritz i  sommar,det blir en till fransk stad!!!

Nu håller jag på att ha väldgt mycket på gång, Det är utmaningar på jobbet som ska klaras av men det känns roligt och jag trivs med mina nya kolleger.Tydligen hörs våra skratt över korridoren så det är positiv energi!

Har yogat idag och bokat mig på Sportlife, det kändes underbart och var även en tur på Åhlens rea som jag lyckades köpa ett 220 cm lakan, så kan det gå. Kanske ett tecken på att det är dags att köpa en större säng?


Ikväll blir det tidigt födelsedagsfirande av mina bästa vänner med en trerätters på Le Colise.
Franskt ska det vara även om jag håller på att bli galen på verben..men men det ska gå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019