måndag 14 januari 2013

En fin måndag

Under långt tid har jag funderat över ett ämne som vi alla möter oavsett vem vi är och vart vi är på väg. Att träffa livets kärlek diskuteras om och om och jag undrar om det verkligen kan vara hållbart i dagens samhälle. Att verkligen bara vara med en enda livet ut och att kärlek aldrig skulle förändras med tiden.för jag förändras likaså mina vänner och familj.
Kärlek kan övervinna allt sägs det men frågan är om det verkligen kan det?
Hinder kan övervinnas och kärlek kan växa och bestå och ha olika skepnader.
Passion kan finnas eller försvinna. Alla letar och försöker med kärlek men det enda som verkligen kan vara är att ärligheten varar längst?



Idag såg jag en man som kom vandrande in i mässhallen som letade efter sin kära och innan jag visste ordet av så hade jag redan räknat ut vem hans flickvän var.
Det bara syntes att de tillhörde varandra, väldigt fint att se, fick min måndag att förgyllas att se två personer lyckliga tillsammans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019