måndag 21 januari 2013

Vanligtvis ska det renoveras och inredas

Så var det dags igen, nu ska det målas om i lägenheten (slipper dock göra det själv)och idag kom mitt nya kylskåp...
Nu har jag flyttat på sängen för tredje gången under ett år och nu är jag äntligen nöjd med min lilla sovhörna...det tar tid innan saker faller på plats och inredning är därför alltid lika roligt.
Nu har jag beställt krossad sammet som ska ordnas med och det känns mer och mer hemma...släpade en stor spegel genom halva Malmö häromdagen och blev väldigt nöjd.

Längtar till våren och sommaren då mina dörrra är ljusa och hallen är ommålad...och jag saknar min
franska-kurs och promenader i Frankrike men det ska nog bli ändring på i sommar...och på fredag ska jag äntligen bli nyklippt och skaffa en mer nougatfärg i håret, så skönt det ska bli!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019