fredag 10 maj 2013

Saker som sker....

Äntligen!Fyra lediga dagar, vilket är underbart. Att få äta frukost i lugn och ro och ta dagen som den kommer är underskattat. Även om tvätten kallar, mat ska inhandlas och lägenheten som ska städas.
I morse var jag på Care Spa, underbart att få starta en helg med en spabehandling som jag fått i present! :) Ett stort tack till den goa vän som gav denna present via Live it.se

I nästa vecka är det fullt ös, ska på Wilma, ett studentnätverk i Lund.och på onsdag ska vi ha en kundkväll på jobbet och jag ska få vara ansvarig för Make Up!
Idag blir det en liten fika på stan och sedan ska jag titta på en nyinköpt film och kanske baka något nyttigt under senaste tiden har jag lyckats skära ned på socker och vetemjöl vilket har fungerat under de senaste veckorna. Mörkt choklad är att rekommdera!!!

Jag har nya planer inför sommaren, jag ska åka till Venedig och sedan ta tåget till Biarritz och turista runt, det börjar bli dags för nedräkning nu...och även bär det av till Stockholm inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019