torsdag 30 maj 2013

The Lucky One

En dag på företagsavdelningen innebär massa skoj, det går undan och administrationen och möten är på högvarv. Jag mår mycket bättre i vardagen och jag hinner knappt blinka innan klockan har gått ett varv. Min chefs glada humör och våra skämt, det kommer bli en kul sommar och höst!

Jag har hittat på två busiga hyss idag, ett kan jag berätta inom kort och ett annat kommer jag hålla för mig själv....
Jag kommer minsann göra mitt 29.e år oförglömligt för nu är det nya tider och sommaren är på väg!
Jordgubbar på torget, rosor i hemmet campa med systerdottern vilket innebär madrass i tältet i systerns trädgård.
Kände mig som en 80 åring efter en natt i tältet, höftproblem var ett faktum som inte ska upprättas!

Mitt avslut idag innebär ett litet tips för alla kärleksfantaster som gillat The NoteBook. Se The Lucky One med Zac Efron, ni lär inte bli besvikna, varken på honom eller på handlingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019