lördag 20 juli 2013

Back at home ...again..for a while...

Tillbaka till hemmet igen, till soliga Skåne igen. Jag satt igår på flygplatsen i fyra timmar, i väntan på mitt plan. Det var väldigt roligt att se alla förvirrade människor som gick samma väg för att öppna en dörr som inte kunde öppnas. Till slut brast jag nästan ut i skratt!Flygfärden hem var ganska bra, satt längst bak,inget jag gillar att göra direkt men men fick bita mig i tungan.
Sedan blev det såklart Sushido på kvällen,tvätt på mindre en timme och sedan äntligen dags att läsa alla modetidningar och sova i nybäddat!Härligt!

När jag kom till Paris igår kändes det rätt att fatta beslutet att jag ska tillbaka, det kommer bli under en längre tid denna gången. Så nästa höst lär jag inte vara i Sverige längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019