söndag 1 januari 2012

Första inlägget för 2012!



Nyårsfirandet vara lyckat,jag lyckades hinna en runda på stan och en vänlig liten själ på Glitter hjälpte mig (som inte har hål i öronen) att ändå få fina stora blingörhängen, det finns inget bättre än bra servie och människor som hjälper en!

En härlig middag och tolvslaget firades på St Knut Torg med tre av mina bästa vänner och det är bara en månad kvar tills jag flyttar nu, så jag måste jag beställa en pizza, helst sitta på balkongen i solsken och njuta. Om det nu kan bli sol i januari...Jag ska åstadkomma mycket under denna månaden, en tur till Oslo, planera inför kursstarterna, städa, packa och sälja möbler och börja studera igen. När jag tänker på allt detta, så känns det skönt att idag är en helt ny ledig söndag och jag kan krypa ner under mitt duntäcke och somna lite till...Jag fick minsann fem söta nyårspresenter igår och det var verkligen gulligt och symboliskt för det nya året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019