måndag 23 januari 2012

När hjärtat mår bra, mår själen ännu bättre!

Nu är det bara 3 veckor kvartill kursen i franska förhoppningsvis startar och jag har idag varit på en av de bästa föreläsningar i psykologi och rekrytering.



Det har faktiskt blivit roligt att börja studera på halvtid igen fast man har heltidsjobb och ska hinna med, men det som ger energi är alltid givande och utmaningar behöver man alltid!Alltid kul att träffa nytt folk och allt känns helt rätt i tiden!

Nu börjar jag även planera hur jag ska göra med min lägenhet och hur det komemr kännas att vakna med en ny utsikt över gården. Jag kommer ihåg hur jag föreställde mig att det skulle bo i det nya kvarteret, och nu är man där!!!Aldrig ge upp sina mäl, man ska bara härda ut och kämpa på!
Hoppas att det snöar den morgonen som jag vaknar i nya lägenheten,det ger stillhet och ett vackert vinterlandskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019