måndag 16 januari 2012

Tillbaka till studentvärlden för ett tag...

Konstigt nog fann jag mig åter i skolbänken idag,eftr fyrå år som vanligt törstar jag alltid efter nya utmaningar,äventyr och kunskap...det finns inget så intressant som psykologi och rekrytering!
Varför skulle studietiden vara begränsad, så mycket man vill lära sig och nu är det dags för att fördjupa mig inom rekrytering och jag letade förtvivlat efter min bok i flyttpackningen. Varför förlägger jag alltid saker och kommer på en bra plats som sedan inte alls var så bra som jag tänkt....

Så, jag hamnde på en dagtidskurs, hur jag nu lyckades med det vet jag inte och vilken tur att föreläsningarna är på måndagsmorgonen, så nu blir  det flytt,studier och jobb! Välkommen till den tuffa världen, men det är värt det när jag anländer til Frankrike igen!

Och i september ska jag tillbringa en härlig vecka med familjen, så mycket bus och skoj det kommer bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019