söndag 20 mars 2011

En god och söt present

Igår var det ett underbart väder och om någon hörde ett högt Hallååå över Malmö igår så var det jag och min kompis som äntligen återsågs efter 10 veckor som hon varit iväg. Jag fick höra spännande historier om Afrika, verkligen intressant. Jag önskar jag också kunde åka dit en vacker dag och se alla vackra djur och njuta av landskapet och kulturen men jag nöjer mig allt bra med Frankrike. Jag läste en artikel angående att fransmän gillar svensk litteratur, kanske man fär ta med sig en riktigt svensk bok. Idag blir det dags för nya uppgifter och det känns roligt att man kan prata mer och mer för varje vecka,
I fredags fick jag verkligen en söt present(innehåller god choklad) av min kompis, inte kan man bli mer än otroligt lycklig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019