onsdag 30 mars 2011

Fransk manikyr

Idag önskar jag att någon kunde laga mat och diska åt mig,inget kul att göra när man är sjuk och har ont i kroppen. Jag vaknade kl 3 inatt och kunde inte somna om förrän vid 4.
Jag funderade på sommarens äventyr i Frankrike och om jag skulle börja plugga franska mitt i natten för att bli  trött igen,men till slut somnade jag. Jag får underhålla mig med filmer och lite godis idag och försöka göra läxan idag. Igår fick jag mig en chock när jag äntligen skulle få prova min nya klänning så drar jag ut en stor ylleklänning och företaget har skickat fel till mig, snacka om besviken men det ordnar sig! Jag råkade även kasta ner min mössa i sopnedkastet på morgonen, ingen bra start på dagen och sen gick jag hem på eftermiddagen för dessa elaka sjuk-baciller.Nu ska jag sluta gnälla och vara glad,för om 2 veckor ska jag göra fransk manikyr, ska bli härligt!Salut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019