onsdag 2 mars 2011

Randig tröja ska man ha till sjöss

Nu är det klart, jag ska med på fartygsbefäls examination i juni, ska bli roligt och idag hittade jag en grön randig tröja,passar när man ska ut till sjöss!!!Jag älskar vårens ljusa färger och ränder av alla kulörer,önskar det fanns lika fina färger året om i butikerna.

Det känns som romantiskt mode i vår men jag tycker det saknar stil, inget fransk chic stil direkt,vilket jag älskar. Jag fick höra av en kollega att Aix de Provence ska ha massa trevliga franska modebutiker och det ser jag framemot. Dock ska jag mestadels titta i mina böcker och sitta på cafeer och prata franska med eventuella nya vänner i Provence. Ikväll blir det hårt pluggande inför morgondagens lektion. Jag måste alltid ha en deadline när jag pluggar, då blir det alltid enklare att vara ordentlig och få ordning på saker och ting.
Au revoir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019