söndag 18 december 2011

En glad nyhet

Igår fick jag en lycklig nyhet,det finns inget bättre när man ser en av ens bästa vänner nå dit man trodde och jag hoppas verkligen att allt ska gå bra för honom nu!
Nu har snart två killkompisar lämnat Skåne,men jag har möjligheten att hälsa på dem, för jag kommer annars sakna dem för mycket!

Jag önskar att snart snön kommer, helst på julafton, jag behöver sol och iskristaller för att uppskatta december!



Under de senaste året har min intution blivit starkare och det är både spännande men kan också lite scary, att man vet vad som kanske kan hända...
Nu är det de sista dagarna, dags att fundera över vad som hände detta året,sammanfatta och gå vidare mot nya tider.

Nästa år ska följande göras:
1. Flytta och inreda
2.Åka till Frankrike och lära mig mer franska
3.Ta chansen till alla möjligheter som ges
4.Hitta en ny sport eller börja simma igen
5.Resa,resa och resa!Halmstad,Berlin, Stockholm och Italien
6.Läsa mer böcker om organisationspsykologi och företagsekonomi och arbetsmiljö
7.Lära mig mer om matlagning och nya rätter
8.Kurs i förarintyg?
9.Många roliga fester och mingel och umgås med familj och vänner
10.Bli mer kreativ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019