söndag 4 december 2011

Lite planer för 2012!

Igår läste jag ett inlägg från Elin Kling,28 år, en tjej som arbetar med mode i New York. Hon berättade att för ett år sedan hade hon en massa rutiner och var hemmastadd i lägenhet och nu levde hon i en resväska. Så länge hon mådde och kände det hon gjorde var uppfyllande vara det rätt för just henne, vilket jag tycker är beundransvärt.

Jag funderar över hur detta året har varit och vad som gett mig mest är att skapa nya intressen, fundera ut vart jag vill med min karriär och liv och umgås med nära och kära.
Jag hoppas att 2012 kommer bli ännu mer fartfyllt och spännande än 2011 och hoppas knyta nya kontakter som ska leda mig mot en framtida internationell karriär. Och jag bara längtar efter att vakna en söndagmorgon 2012 och springa ut i parken brevid mitt nya lägenhetshus och sedan äta en frukost på Espresso House med goda vänner och bjuda familjen på middag!!!Here I go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019