söndag 11 december 2011

Fisksoppa enligt Göteborgsoperans föreställning....av Törnrosa!


Då var helgen över och jag har både varit i storm och i Göteborg.
Det finns inget mer underbart att äta på Da Vinci i Linnestaden, gå på julmarknad och shopping i Nordstan (dock väldigt mycket folk) och njuta av staden fylld av julljus!

Törnrosa, vilket jag trodde skulle vara en fin balett visade sig vara motsatsenn. En kock kom ut i föreställningen och skulle visa hur man gjorde fisksoppa, på bästa vis! Jag är besviken men när jag läste programmet förstod jag vad det hela skulle föreställa och nu vet jag hur man ska göra Fisksoppa...hihi...

Nu blir det att se framemot morgondagens träning och sedan är det dags att hitta fler kartonger på vinden och packa, packa och packa!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019