onsdag 8 juni 2011

En härlig morgon

eller inte....Nu går jag i tankar på att verkligen börja försöka jaga bort fiskmåsarna i Malmö, de får gärna vara vid stranden men inte flyga runt vid mitt bostadsområde på morgonkvisten. Jag hoppas att mitt lilla lägenhetshus i Frankrike inte har störmoment som måsar som väcker mig tidigt på morgonen.

Det går framåt med mitt lilla Word-dokument där jag samlar alla ord och fraser som kan vara till min fördel under vistelsen.
Jag har även börjat checka in vilka resturanger/klubbar/affärer och cafeer som kan vara roliga att besöka. Och sedan har man det där med packningen, vad ska man ta med och vad ska man köpa i Aix de Provence?Jag ska i alla fall ta med den största resväskan så jag har gott om utrymme, tänker inte bli som sist i USA då jag fick verkligen slita för att kunna stänga väskan och fick lappen med bokstäverna "tungt bagage...."

Nu har jag hittat den bästa låten för resan, klicka på länken....
http://www.youtube.com/watch?v=mGcA3kuVk8k

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019