lördag 4 juni 2011

Ma Cheri!

Hur kan det vara möjligt att man saknar att plugga på universitetet?
Igår när jag satt på bibloteket så saknade jag att bara sitta och läsa halva dagarna, nu har jag gjort en studieplan, ska fixa vidare på den efter lunch och den gyllene tuppluren som är ett måste när man är ledig!
Igår satt jag sent på balkongen och solade, så himla skönt, om det vore så året runt vore jag mycket mer glad och pigg!Idag blir det den bästa röran med Skånemjeriernas bästa creme fraiche med soltorkade tomater och fetaost,så gott och så lite pastasallad till det,mums! Det går framåt för min sockerfria månad,jag har lyckats undvika all choklad och godis hittills. Det enda jag får äta är mörk choklad under helgen, ska bli intressant och se hur mycket min matkassa påverkas....Idag har jag lyckats få ännu ett par ballerinaskor från New Yorker,det blir alltid så, det går bara inte att motstå de söta rosetterna och de är bästa sommarskorna, nu har jag ett par blåa,rosa, röda och ska få tag på ett par svarta också....



Jag har nu hittat min sommarlåt- Ma Cheri- så himla grymt beat och fransk text, man vill bara dansa och dansa och fina sommarklännigen...
Klicka på länken och njut http://www.youtube.com/watch?v=f1rl1VjZZzo&feature=related

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019