torsdag 2 juni 2011

Styling för killar och tjejer

Nu har jag sorterat ut min garderob,vilket jobb men det är så kul när man sålt två klänningar på Tradera.
Om veckan hade varit längre och jag hade haft ork hade jag startat eget inom styling och design. Idag fick jag frågan vilka skor som passar på bröllop, det verkar som människor inte vet hur man ska klä sig numera och det syns alltmer i samhället. Det känns som det hade behövts mer klädkoder eftersom när sommaren kommer så är det så många män kommer i sandaler och tubsockor och slitna t-shirtar fram,medan tjejer kommer i minikorta shorts och slitna linnen. Jag önskar bara att killar och tjejer hade haft mer koll på hur de klär sig. Om man ska på festliga tllfällen är det inte många som är uppklädda numera och jag må vara fåfäng och elak nu men igår var det verkligen så att folk i Köpenhamn stirrade ut tre personer som var högtidligt klädda och jag kom att tänka på att innan 90-talet var allt mycker mer snyggt och prydligt och kvaliteten höll, kanske jag är gammalmodig men men åsikter kan man alltid ha...Jag var också inne på Ambercrombie and Fitch I Köpenhamn igår,vilket påminnde mig om Miami:) Det är en upplevelse varje gång,partymusik, god eau de parfum och coola kläder!!! Längtar efter att se det franska modet i Aix de Provence!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019