onsdag 31 oktober 2012

Ännu ett musikgeni

Oh la la! Nu är det dags för en härlig helg!Jag är ledig imorgon och ikväll kommer Ann och Josefin till Paris.
Jag har förberett lite nattfika för det kommer bli en sen kväll men imorgon är det sovmorgon och jag kommer få min nya pocketbok på svenska!!!

Jag älskar den nya låten från Chris Brown, Please dont judge me...

Jag börjar se framemot allt som kommer i mitten på november! Mysiga vinterkvällar i adventljus,laga mat och baka,konserter, hoppa runt i snön och inviga att gunga i Rörsjöparken igen,mitt barnasinne försvinner minsann inte...
Att få träffa och få krama om mina systerdöttrar och familj, använda mina två nya klänningar på utgångar med mina partypinglor i Malmö!Jag ska bara få hem allt bagage, ska bli intressant om man får kompensation från AirFrance. Just nu är bara livet så himla underbart och det ska fortsätta så under 2013...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019