torsdag 18 oktober 2012

C´est tout!

Idag är sista dagen i Lyon!Jag har packat klart, allt är fixat och klart och imorgon ska jag upp i luften igen!
Jag ser faktiskt framemot att flyga, det är inte alls likt mig. Jag kommer aldrig glömma vår Stockholmstur sist med vännerna när jag var nästan springande emot planet.
Jag kommer nog inte återvända till Lyon. Det är ett vackert centrum men jag saknar havet och de lugna gränderna. Ska bli skönt att få förhoppningsvis sova en hel natt utan höra störande trafik och demonstrationer. Inatt trodde jag att värsta demonstrationståget hade kommit förbi men det var en bil med högtalare om politik.
Nu ska jag köpa sista croissanten här och sedan bär det av mot sista lektionen!Bara 5 dagar till syster och mamma kommer och hälsar på i Paris!Då blir det kramkalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019