söndag 28 oktober 2012

Ice,ice,icy

Idag längtar jag efter att åka skridskor i Folkets park. Jag hoppas att snart börjar julskyltningen i Paris, det är en iskall kyla här i  denna vackra staden.

Igår hade jag en utekväll med en australiensk tjej Karen, det var en trevlig kväll!


Nu har mamma och syster besökt mig och jag såg förorten och åter igen påminns man hur lyckligt lottad man är att ha ett hem, mat och värme.
Jag såg även Triumfbågen för allra första gången igår och det blev shopping på Champs de Elysee.Hittade en ny favoritbutik Morgan, väldigt roligt och fina saker i hela butiken.
Idag känns det tomt i lägenheten utan dem men om 17 dagar kommer jag hem igen. Tiden kvar kommer jag tillbringa med kanske lite andan i halsen, för det är så mycket kvar att se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019