onsdag 19 januari 2011

Flygresor till Aix de Provence

Bonjour!
Visst ser det härligt ut att flyga mot solen, hoppas att jag inte får samma flygrädsla som sist när jag flög över Island. Då var det nästan ångest för döden! Jag har aldrig varit med att flyget skakat så och att flygvärden kom och frågade hur det var med mig har aldrig hänt tidigare, han måste sett min blick fylld av skräck, men det tog man sig igenom. så det ska nog gå bra! Så länge allt är lugnt bland molnen och jag slipper turbulens! Jag har nu letat sedan november efter en billig flygresa till Marseille. Jag skulle kunna leta under en hel dag och just nu lutar det emot att boka resan hos Air France men jag ska checka först lite innan jag slutligen bestämmer mig. Man vill ju hitta bästa billiga biljetten och kunna ta med så mycket bagage som möjligt, ska försöka spara in på shoppingen och spara,spara,spara! Alla fina ting som finns i Aix de Provence ska få plats i resväskan! Salut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019