måndag 24 januari 2011

Lägenhets- och frisyrdröm



Idag har jag tittat på lägenhet men icke var lägenheten den som jag har i min dröm!!! Såhär skulle det se ut, som en lägenhet i sekelskiftesstuk med vita väggar och högt i tak, hittade denna bild på Google! Jag letar och letar men har inte hittat den än...Tålamod ska man verkligen ha när man letar bostad. Kanske jag skulle bara bestämma mig för att flytta til Frankrike, där finns det gott om lägenheter i denna stil! Ute är det grått och trist, tur att jag ska piffa håret imorgon med ljusa slingor, ska försöka låta håret bli långt nu till sommaren och funderar på denna frisyr och färg. A bientôt!

 

2 kommentarer:

  1. Hej Madde!
    Ser att vi gillar samma inredningsstil;) Ett tips som jag brukar bläddra i hemma för inspiration är Anna Örnbergs böcker. Mycket ljus och lantlig inredning med tips på hur man får till sakerna själv.
    Kram Liisa

    SvaraRadera
  2. Jag tackar för tipset, ska checka det!Kram Madde

    SvaraRadera

2019