torsdag 22 september 2011

C'est merveilleux

Bonjour!

Det kommer bli riktigt kul att läsa Franska del 2. Vi är en mindre grupp, enklare att prata och jag inser hur mycket jag saknat att lära mig nya ord på franska. Det känns underbart och jag tänker på hur mycket jag kommer kunna nästa gång som jag reser iväg igen!Jag längtar efter det franska modet och att äntligen få se Paris.

Imorgon är det äntligen helg! Det kommer bli en trevlig och festlig helg!Systerdöttrarna fyller år och jag ska umgås med mina vänner i helgen och ut och dansa på förhoppningsvis ett bra ställe i Malmö!
Det börjar bli kallt och mörkt ute, men det finns ljuspunkter, snart är det dags att läsa böcker, dricka te och choklad och göra snöänglar och se Gossip Girl!

Au revoir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019