lördag 17 september 2011


Jag har hittat en riktig ny bra låt tack vare Gossip Girl. Det finns inget bättre lösning än Track ID på telefonen!

Jag hade verkligen en underbar ferdag igår, avslutade arbetsdagen med en fika på Espresso House på Davidshalls Torg, sedan gick jag en snabb tur på stan och det var precis som för 10 års edan med min kompis från gymnasiet. Vi mötte på en riktig tråkig människa som nog inte hade skrattat på 10 år. Vi gick förbi och kunde inte hålla oss för skratt och tittade på varandra och behövde inte ens yttra ett ord. Jag fick också ett presentkort på 300 kr eftersom jag klagade på mina skor som gått sönder efter 5 ggr på stan. Sedan fick jag tag på min sagolika svarta klänning med pärlor från Nelly, ska visa den nästa vecka på bloggen, riktigt fin!Med andra ord med gott sällskap,lite tur och en god fransk film var min fredag perfekt!!!Nästa vecka börjar franskan och jag längtar så, är klar med mina foton från Aix en Provence och har mejlat Blueberry för nästa tur, au revoir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019