fredag 30 september 2011

Lite tidigt ännu för vinterns högtid?

Igår var det andra lektionen på franska-kursen, mycket trevligt och det börjar bli bättre och bättre. Just nu är det repetition och det är kul att se framemot varje lektion.
Igår var jag och käkade middag på Pizza Hut och sedan blev det fika med en kompis på Waynes som är för tillfället på Malta.Därefter blev det lite läsning i den nya tidningen som anlänt i min post, alltid lika kul! Denna veckan har jag sovit ganska lite men så länge man har saker igång är det alltid skoj.
Inatt drömde jag om jag var i Åhlens källare och det var en massa julpynt överallt,verkar som jag kanske längtar eller inte efter denna högtid....fick ett tips att det skulle innebära en tid som man får saker som man önskat inom en kort tid...
Jag tänker i alla fall inte julpynta innan 1 december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019