söndag 18 september 2011

Vänner är det bästa som finns!!!

Det finns inget som är så underbart som när goda vänner finns där för en, när man är förkyld så hör de av sig och kollar att läget och kommer med bästa boken! Tack!!!

Jag läste idag ett tänkvärt uttryck, om man inte vet vart man är på väg är det ingen ide att skynda sig, man vet ju ändå inte det förrän man är framme....Det känns som det är en tid som kommer nu då man funderar över vart man ska till nästa år.Varje år sätter jag upp mål och detta åreta har jag åstadkommit följande:
Lärt mig franska och varit på egen hand i Frankrike
Haft världens roligaste tid med mina vänner
Lärt mig laga mer mat och gett mer tid till träning
Varit på mitt smultronställe två gånger och njutit av sol, bad och mat.
Rensat ut ur min lägenhet och funderat ut vad jag vill ha i min garderob

Apropå det så kommer den fina klänningen som jag verkligen längtar efter att bära på fest i höst/vinter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019