söndag 4 september 2011

En söndag med planering och äpplekaka och saknad av Aix!

Också var det helg igen, igår kom jag hem efter ett trevligt jobbevent på stadsbibloteket, tvätten väntade som vanligt när jag kom hem, finns det något mer irriterande när grannar tar över ens tvättid?
Jag längtar verkligen till den dag som jag har egen tvättmaskin, inte längre behöver jag minsann bry mig om att springa och passa tider....Jag kommer vara överlycklig, nu gäller det bara att hitta rätt lägenhet och på ett ställe där jag trivs, jag vill flytta närmare parkerna och havet...Önskar man kunde haft utsikt som på bilden ovan,över Marseilles fina kust...

Idag ska jag göra min scrapbook och äpplekaka för att fira höstens ankomst... och jag tänkte dela med lite  bilder här idag från resan i Aix en Provence, jag saknar allt och alla, hade jag kunnat hade jag satt mig på ett flyg imorrn med all packning och bara rest runt i landet. Idag ska jag bara välja vilken ort, det kan bli svårt eftersom Aix var så perfekt....



Den lilla gyllene hemstigen....alltid lika trevligt att komma hem till mitt lilla krypin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019