tisdag 19 juli 2011

Träning och blodsocker

Det finns dagar då allt kan verkligen förändras, igår var en sådan dag. Innan jag visste ordet av så hade ödet bestämt något nytt för mig..Filmen Potiche var väldigt humoristisk och absolut sevärd. Jag förstood en del av franska,vilket kändes kul,ofta är ju de filmer som man i dagsläget ser ofta på engelska.

Det blev också en trevlig middag på Jensens Böffhus men jag fattar inte varför man inte kan höja priserna för att salladen ska ingå. Om vi ska nu leva på det hälsosamma 2010-talet borde väl ändå det vara en självklarhet.
Idag är det dags att börja träna inför loppet IForm den 30 augusti...och på tal om hälsa så har jag klarat mig visst redan under två månader utan godis och jag kan inte påstå att jag saknar det, blodsockret är jämnare och dessutom är sommarens goda vattenmelon, glass och jordgubbar det bästa som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019