onsdag 13 juli 2011

Smått och gott

Godmorgon!

I lite mer än en månad har jag klarat att leva utan sötsaker nu, känns som mitt blodsocker är så mycket jämnare och jag mår mycket bättre än nånsin. Visserligen kan det bero på att solen skiner och det även mycket god frukt att äta under sommartiden.Choklad, nötter och glass är tillåtet för mig men undviker godis, kakor och chips. Det är ganska konstigt att när man väl utfört något och lovat sig själv så vill man plötsligt inte svika det. Nu ska jag och mina kolleger börja träna ännu mer inför I Form-loppet, känns roligt när det är engagemang och glöd, utan det tappar man lätt hoppet.

Imorgon ska jag vara ledig hela dagen, ska bli härligt...Jag började smått att göra mer på min scrapbook igår, alla minnen från Tjuvhålan i Tylösand, önskar man kunde tillbringa hela somrar där...
Igår beställde jag kurslitteratur för att kunna göra en bättre rekryteringsguide på arbetet, känns väldigt roligt att jag fått denna uppgift. Jag längtar till den dagen då jag arbetar som professionell rekryteringsansvarig på ett internationellt företag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019