onsdag 20 juli 2011

och redan är höstmodet här....

Innan man hinner blinka så har sommarnyheterna blivit till höstnyheter och jag våndas verkligen för att se alla kappaor, tjocka skor och allt annat.Jag har alltid undrat varför man inte har glada och pigga färger under höst och vinter.
Igår hittade jag tre tidningar innanför dörren med de senaste modet, och jag bara beundrar HM s nya klänning. Den kommer nog lätt hamna i min garderob...


Idag är det dags för en stunds franska och fika på ChezMadame.
Jag hoppas att jag gör mer framsteg, nu börjar det bli stressat men försöker behålla lugnet.
Jag visste att jag hade glömt något till resan och såklart var det var det europeiska sjukförsäkringskortet, som tar 10-14 dagar att få, man får hoppas det kommer innan jag reser iväg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019