måndag 11 juli 2011

Tusen saker att hålla reda på...

Ibland blir man bara så trött...Inte fick jag mina skor idag heller..
Nu har jag mött två snorkiga butiksbiträden på ICA och jag glömde först mitt legitimation och denna gången glömde jag min mobil med pinkoden för paketet. Att det ska vara så svårt att lämna ut ett paket med skor, hade varit en sak om det vore något farligt men nej det ska vara så himla svårt....Jag suckade djupt och gick åter hem med tunga steg...som jag vore fem år igen...
Ibland känns det som att Sverige är styrt av lagar och regler och alla möjliga hinder för att få ett svar...
Och när man väl är kund eller receptionist måste man ställa tusen frågor för att få reda på bakomliggande faktorer. Nu tänker jag minsann få mina skor, man brukar säga tredje gången gillt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2019